علامتي که در ايام محرم در بعضي هيئت ها بلند مي کنند نشان چيست؟
|
علامتي که در ايام محرم در بعضي هيئت ها بلند مي کنند نشان چيست؟
| ||
| اگر به آرشيو مطالب وبلاگ يک نگاهي بيندازيد مطلبي با عنوان ملک طاووس مي بينيد
حال مي خواهم کمي در اين باره بنويسم آيا تا به حال فکر کرديد که اين علامتي که بعضي از هيئت ها در ايام محرم بلند مي کنند از چه اجزايي ترکيب يافته؟ ۱- شکل علامت: اين علامت به شکل يک صليب تزيين شده است که نماد مسيحيان است. ۲- شمعدان، نماد يهود. ۳- اژدها، نماد چيني ها. ۴- طاووس، نماد شيطان پرستان در فرقه يزيديه. ۵- و پر طاووس، که به همان طاووس بي ربط نيست. ۶- گاو، نماد گاو پرستان. ووو...... خلاصه اينکه اين علامت، علامت هر چيزي هست بجز امام حسن عليه السلام پس بايد سعي کنيم امام حسين را آگاهانه دوست داشته باشيم نه با تقليد از افراد نادان.
منبع :ویلاگ دین و زندگی |
