پاسخ به پست قبلي (نظر سنجي) - چه مي گوييد؟! -
| دوشنبه 17 اردیبهشت1386 ساعت: 14:16 | توسط:ایمان | |||
| اونایی که ادعا می کنن امام رو دیدند و چی و چی ، فقط یک دروغ یا یک خیال موهومه ... چون شیعیان حقیقی با عزت تر و تودار تر از این حرف ها هستند که موضوعی به این مهمی را فاش کنند | ||||
| وب سایت پست الکترونیک | ||||
سلام ؛
پاسخ آقا ايمان بر عهده شما .
محبت نموده پاسخ را همين جا داده تا ديگران هم از نظر و پاسخ شما بهره مند گردند .
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۶ ساعت 10:14 توسط همیار : سید عبدالعلی ستودگان
|